Een bijzondere ervaring

JadeM 23 februari 2021
Emmett, een boerenzoon gaat in de leer bij een boekbindster. Hij heeft de aangeboren gave om herrineringen van mensen vast te leggen in een boek.Wanneer Emmett een boek ontdekt in de kluis van de boekbinderij met zijn eigen naam op, ontrolt het verhaal zich verder en uiteindelijk kan je het boek niet meer wegleggen.

In het begin lijkt het een oké boek, maar als snel word je meegevoerd in de complexe situaties tussen de personages. Het is een echte page-turner en je kan weinig nieuws over de inhoud vertellen zonder belangrijke elementen te verklappen. Ik vond het al vast een geweldig debuut en kijk er naar uit om meer van Bridget Collins te kunnen lezen in de toekomst!