Een erg mooi en inspirerend verhaal!

jbeimans 18 juli 2019
Voordat ik het besloot om het boek te gaan lezen had ik zo iets van, ik heb wel vaker een verhaal over een voetballer of coach gelezen, ik ben benieuwd of er iets nieuws gaat komen. De manier waarop Simon het verhaal van Memphis heeft weten te brengen vind ik erg mooi. Aan de hand van gebeurtenissen en tatoeages worden belangrijke gebeurtenissen besproken. Tijdens ieder hoofdstuk stelt Memphis zich ook kwetsbaar op door eerlijk en oprecht zijn verhaal te doen. Het mooiste aan het boek vind ik dat Memphis continu reflecteert en ontzettend dankbaar is ten opzichte van mensen in zijn "inner circle" en God. Het boek is geschreven om als buitenstaander Memphis beter te leren kennen, een kijkje te krijgen in zijn leven, misschien ook wel als reactie op de voortdurend oordelende media? Maar bovenal is het een inspiratiebron voor iedereen die zijn of haar doelen wil nastreven. Bedankt Simon en Memphis!

Meer recensies van jbeimans