Heftig!

jen1981 06 juli 2021
Het verhaal over de Tweede Wereldoorlog heel mooi. Van mij was dit verhaal op zich al genoeg, maar het verhaal van de dochter vond ik erg heftig om te lezen. Ik had dan ook grote moeite om het hele boek uit te lezen.
Ik kan best wat hebben, maar dit was iets te veel van het goede. De band tussen vader en dochter vond ik erg mooi. De verhaallijn over de Tweede Wereldoorlog was heftig, maar aangezien ik hier meer over heb gelezen weet ik dat het niet gemakkelijk was. Hierdoor is het 'gemakkelijker' om hier over te lezen. Misschien komt dit ook omdat dit in het verleden plaatsvindt en het verhaal van de dochter zich afspeelt in het heden. Ook de zoektocht van de dochter vond ik erg mooi om te lezen. Tot aan het eind blijft het spannend hoe het nu precies zit. De vader houdt veel van zijn dochter, maar er is een iemand die nog belangrijker is. Aan het eind van het verhaal ontdek je hoe het allemaal in elkaar zit. Wie is wie en hoe loopt het af tussen de dochter en haar man?
Hierover zal ik geen uitspraken doen, maar ... het blijft spannend tot aan het eind.

Meer recensies van jen1981