Review Schuld Anne Rose Hermer

jerios 30 juni 2022
Hallo ik ben Hicham Hendrick Mulazi Gieskes, leerling van het Rhedens dieren. Ik ben 15 jaar en ik heb in de schoolbibliotheek gekozen voor een boek dat boek heet schuld van Anne Rose Hermer. Ik heb het gekozen omdat als je het boek ziet trekt het je meteen aan omdat het niet een al te dik boek is. Het boek gaat over een jongen die 17 jaar oud is en een scooter heeft en met zijn scooter door een zaak rijd. Daarvoor moet die veel geld betalen. De jongen probeert nu geld te verdienen door te werken maar dat gaat niet snel genoeg. Dus de jongen gaat niet geld lenen van de bank omdat hij nog geen achttien is maar hij leent geld van iemand illegaal op straat. Hij kan het geld niet op tijd terug betalen en de persoon van wie hij het geld heeft geleend is boos en is nu op zoek naar hem en de jonge verliest zijn baan in de tussentijd ook. Dus de jongen heeft nu helemaal geen geld meer maar hij is achttien geworden dus hij geld lenen bij de bank. En met dat geld wat heeft geleend bij de bank betaald hij een deel van zijn schuld af en wilt hij het geld terug geven aan de persoon van wie die geld heeft geleend op straat. Maar hij kan die persoon niet vinden totdat hij hem zag bij een bar. En de man was super boos omdat hij het geld niet op tijd heeft betaald. Wat er dan gebeurd ga ik niet verklappen en daarvoor moet je het boek zelf gaan lezen. Ik vind het boek heel fijn om te lezen want het boek is niet heel dik. Ik vind het verhaal van het boek ook heel leuk want het is een realistisch verhaal en het verhaal is ook nog eens super spannend dus dit boek zou ik je zeker aanraden om te lezen als je van spannende en realistische verhalen houd.