WOW!

jerney-schoenmaker 27 augustus 2020
Sinds enkele jaren sport ik bij Basic Fit. Ik volg daar met veel plezier de virtuele les X-Core, nu al een tijdje gegeven door Lienke de Jong (schrijfster van dit boek). Ik ben haar gaan volgen op Social media en was al enorm enthousiast over haar posts. Nu zij ook een boek had geschreven, moest ik die natuurlijk direct aanschaffen en lezen. En wat heeft Lienke een geweldig boek afgeleverd!!!

In het boek deelt Lienke haar verhaal hoe en waarom ze een ochtendmens is geworden. Ook bevat het boek theoretisch onderbouwingen, wat het geheel nog sterker maakt. Dit boek was mijn laatste beetje motivatie dat nog ontbrak om een nieuwe ochtendroutine te ontwikkelen. Eerder opstaan, niet meer snoozen en sporten. Hierna ben je klaar voor de dag en barst je van de energie.

Lienke weet haar enthousiasme goed over te brengen op de lezer, het werkt enorm aanstekelijk. Het boek is fijn geschreven, het leest enorm snel en makkelijk. Naast het persoonlijke verhaal van Lienke en de theoretische onderbouwingen, bevat het boek ook veel hulpmiddelen die je zelf in kunt vullen bij het ontwikkelen van een nieuwe ochtendroutine.

Wil je meer uit je ochtenden halen, energieker wakker worden, beter slapen en je fitter voelen? Lees dit boek en je zult enthousiast worden om aan het werk te gaan.

Meer recensies van jerney-schoenmaker