Geweldig New adult/Fantasie verhaal

Jolandavbs 07 mei 2023
Ik heb dit boek geluisterd op Storytell. Wat een geweldige ervaring was dit verhaal. Rebecca is een briljant auteur die ook in dit genre zichzelf overtreft. Vanaf hoofdstuk 1 word je in het verhaal gezogen en ik heb het boek in 2 dagen uit geluisterd! De hoofdpersoon is een dappere, kleine, jonge vrouw met een ziekte die het leven dat voor haar ligt erg moeilijk maakt (de auteur heeft dezelfde ziekte). Door pure wilskracht en hulp van haar zus en enkele vrienden weet zij in leven te blijven en de aandacht van een machtige, saggerijnige draak te trekken. Het romantische gedeelte is spicy maar liefdevol omschreven, zoals we van deze auteur gewend zijn. Het einde heeft een cliffhanger die je niet verwacht. Deel twee wordt in november 2023 verwacht (in het Engels). Voor liefhebbers van fantasie verhalen is dit echt een must read.

Meer recensies van Jolandavbs