Wegzwijmelen en zelf verliefd worden

Jolien 19 mei 2023
"De liefdeshypothese" is het soort boek dat je leest als alles tegensloeg die dag. Je wordt meegezogen in het verhaal en wilt het niet meer wegleggen. Wat een leuk verhaal, echte feelgood. Je smelt tijdens het lezen, lacht luidop, krimpt soms even in elkaar om een ongemakkelijk moment, maar er is bijna geen moment dat de glimlach van je gezicht verdwijnt. Je droomt weg en wou dat je een eigen Adam in de kast had liggen.
Het boek leest heel vlot en voldeed aan al mijn verwachtingen. Romantisch, sexy en grappig.
Het is absoluut mijn favoriet boek van het moment!

Lees trouwens zeker ook het bonushoofdstuk dat Ali Hazelwood schreef! In sommige edities is het bijgevoegd aan het boek, heb ik gelezen. Indien niet: via de link op haar instagrampagina krijg je toegang tot allerlei materiaal, één daarvan is een hoofdstuk in Adam's point of view. Gewoon je mailadres invullen en je krijgt een link in je mailbox. Extra wegzwijmelen gegarandeerd!

Meer recensies van Jolien