Winternacht

ladybugs91hotmailcom 22 februari 2022
Ik won dit mooie e-book bij Hebban en de vraag was om een recensie te plaatsen maar eerlijk gezegd ben ik daar niet zo goed in. Maar ik ga het proberen.

Wat een heerlijke korte thriller je bent er zo doorheen omdat het zo lekker weg leest.
Het verhaal speelt zich af in Duitsland en is spannend vanaf het begin.
Tamar en Auke gaan elk jaar naar hetzelfde pension in Duitsland waar Auke mee doet aan een schaatswedstrijd en is heel vaak op het ijs aan het trainen. Tamar voelt zich daardoor een beetje in de steek gelaten en ziet dan dat haar favoriete auteur Han van Soest ook in het pension verblijft.
S'avonds als Tamar en Auke buiten al een poosje op de veranda zitten zegt Auke ik ga naar bed morgen weer schaatsen. Maar Tamar blijft lekker zitten en geniet van de omgeving en ontmoet meerdere mensen uit het pension zo ook Han van Soest. Han vraagt of Tamar mee gaat wandelen en als ze aan het wandelen zijn horen ze een knal. Wat zal er gebeurd zijn?

Een spannend kort verhaal een echte aanrader. Ik heb ervan genoten. 4****

Meer recensies van ladybugs91hotmailcom