Waarschuwing: VERSLAVEND!!!

Laura Aerts 15 oktober 2017
één woord: WAUW! Vanaf het moment dat ik het dagboek van Olivia "Olijfje" Jacobs begon te lezen, heeft het me geen seconde meer met rust gelaten. Voor mij bevat dit boek alles om een goed tienerboek te zijn: jongens, liefde, vriendschap... MAAR... het bevat ook diepgaandere onderwerpen zoals psychologie en seksuele geaardheid. Het gaat niet enkel over Olivia zelf maar ook over haar crush op Max. Of was het toch Silas? Ze verdiept zich in de psychologie van de liefde en gaat opzoek naar liefdestips. Verder maak je ook nog kennis met haar beroemde vader, die ze zelf trouwens verschrikkelijk haat. O ja! Ik vergeet bijna haar best friend Billie en hun gemeenschappelijke "haat" voor Olivia's stiefzus Lily-Rose AKA Suikerspin. Het boek is heel fijn geschreven. De dagboekvorm,met de korte paragraafjes zorgen ervoor dat je blijft lezen aan een stuk (Of op zijn minst tot de vermoeidheid het overneemt ;p). Ik kan niet meer als dit boek sterk aanraden! Of de liefdestips ook echt werken is voor mij nog onduidelijk maar ik vindt het in ieder geval het proberen waard!
Opmerking: DIT BOEK IS VERSLAVEND!!!