Gevoelig

Leslie2006 28 maart 2024
Wat een verhaal! Wat een einde! Een echte feelgood, naar o zo gevoelig geschreven. Ik waande me zo op die plek die de schrijfster beschrijft. Lijkt mij een écht paradijs. Wat de schrijfstijl betreft, die vind ik heel vlot en aangenaam om lezen. De personages zijn geloofwaardig en goec beschreven. Ik zag de hoofdpersonages zo voor me. De verhaallijn was boeiend en liet me doorlezen. Ik kon het boek moeilijk wegleggen. Het is feelgood, maar toch met een zekere spanning waardoor je wil weten hoe het verhaal eindigt. Ik ben fan en ga van deze schrijfster zeker nog meer boeken lezen. Ik kende Claudia Vanzegbroeck niet, maar haar boek en schrijfstijl namen me helemaal mee. Topverhaal en ook een zeer mooie cover.