inspiratie voor andere slachtoffers

lienmariee 08 juni 2023
Wat een vrouw! Een superheldin, een inspiratiebron voor mensen die hetzelfde lot als zij hebben meegemaakt. Adoptie, fraude en misbruik. Zo een heftig en hartverscheurend verhaal van Sam die op zoek is naar haar identiteit door alles wat ze heeft meegemaakt.
Toen Sam me benaderde om het boek te lezen, zei ik direct ja! Hij stond toen al op mijn TBR- lijst. Ik heb direct het boek aangevraagd in de bib van Kortrijk omdat ik niet zo een fan ben van audio boeken.
Ik was zo blij toen ik een mail kreeg van de bib dat mijn aanvraag was goedgekeurd.
Dank u wel om mij te benaderen, Sam. Dat is een van de redenen dat u boek hoog in mijn tbr-stapel lag. Je bent een fantastische dame en heb heel veel respect voor u.

Meer recensies van lienmariee