Wat een heerlijk boek

Linda 17 december 2019
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Het eerste hoofdstuk van Kerstmis in het Duincafé speelt in december 1987, december 1991 en december 2000. Hier wordt je vooral duidelijk gemaakt hoe en waarom Becca een bloedhekel aan Kerstmis heeft. Eerlijkheidshalve kan ik haar geen ongelijk geven.
De rest van het boek speelt in het heden. Becca heeft haar zus beloofd om de maand december in het Duincafé door te brengen.

In de zomer heb ik met veel plezier Zomer in het duincafé, Comfort Food Cafe 1, gelezen. Ik kon bijna niet wachten om Kerstmis in het Duincafé. te gaan lezen. Mijn verwachtingen waren hoog gespannen. Wel die zijn, wat mij betreft, volkomen uitgekomen. Wat een heerlijk boek. Met een flinke dosis humor en natuurlijk een behoorlijke dosis romance. Net zoals het vorige boek heeft het mij ook nu weer ontroerd en aan het lachen gemaakt. Debbie Johnson heeft een zalige schrijfstijl die je meteen beetpakt en niet meer loslaat.

Meer recensies van Linda