Kerstmis in het Duincafé

Kerstmis in het Duincafé

Rank 110 Gelezen 30 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 163 Favoriet 2 Recensies 1
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Perfect voor de wintermaanden, voor de lezers van Een onverwachte kerst van Natalie Cox
‘Je zult deze innemende en hartverwarmende roman, vol eigenzinnige personages, vriendschap en humor, in één ruk verslinden.’  Sunday Express
‘Kleurrijke personen, het verhaal is even hartverwarmend als hartverscheurend. Heerlijke gedoseerde cynische zelfspot – helaas bestaat dit café niet echt!’  NBD Biblion over Zomer in het Duincafé
In het Duincafé, gelegen op een winderige heuvel, wordt het heerlijkste eten geserveerd, zoals versgebakken broden, overvloedige salades en verrukkelijke cupcakes. Voor zowel toeristen als dorpelingen is het rommelige café met uitzicht op het strand een fijne plek vol vrolijkheid, gezelschap en geborgenheid. In het Duincafé is iedereen altijd hartelijk welkom!
Becca Fletcher heeft altijd een hekel gehad aan kerst, maar dit jaar ontkomt ze er niet aan. Haar zus Laura heeft haar namelijk uitgenodigd om de feestdagen met haar gezin in het Duincafé door te brengen. Becca’s verwachtingen? Lauwwarme chocolademelk en een marathon van flauwe kerstfilms. Maar wat Becca niet weet, is dat het Duincafé een heel bijzondere plek is. Een plek waar gebroken harten kunnen helen, nieuwe liefdes ontstaan en waar kerstwonderen echt gebeuren, zelfs bij Becca.
De pers over Zomer in het Duincafé
‘Een extreem vermakelijke roman, ontzettend warm en meeslepend, met prachtige personages. Recht uit het hart.’ Juryleden van de Romantic Novelists’ Association Awards

Feelgood , Literatuur & Romans
Hanneke van Soest
Boekerij
10 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,99 Bestel het e-book € 11,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Kerstmis in het Duincafé

Meer artikelen

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in oktober - Waar kijk jij naar uit?
03 oktober 2019 51 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Krachtige en interessante personages

door: boekenbeschrijfster 1 like
Na het lezen van ’Zomer in het Duincafé’ had ik een aantal personages uit het Duincafé in mijn hart gesloten. Wat heerlijk om te ontdekken dat er een nieuw boek over deze bijzondere plek was verschenen. In principe kun je de boeken los van elkaar gelezen, maar voor de volledigheid zou ik ze...