Ooit, misschien

Een standalone van de auteur van de heerlijke Duincafé-serie!

De waarheid kan alles veranderen.

Jarenlang was Jess ervan overtuigd dat Joe, de vader van haar kind en de enige man van wie ze ooit heeft gehouden, haar had verlaten op het moment dat ze hem het meest nodig had. Daar ging ze bijna aan kapot. Zeventien jaar later vindt ze een doos met kaarten en brieven op haar moeders zolder en komt ze erachter dat de waarheid over zijn vertrek al die tijd voor haar verborgen is gehouden.

Samen met haar twee beste vrienden volgt ze het spoor van de vervaagde poststempels van over de hele wereld. Met elk stukje dat op zijn plaats valt, ontdekt Jess nieuwe dingen over zichzelf en de man die ooit haar hart brak. Leeft Joe nog? Weet hij dat Jess hem nooit vergeten is?

Misschien kan ze hem vinden. Misschien is hun liefdesverhaal toch nog niet voorbij. Misschien zullen ze op een dag weer samen zijn. Ooit, misschien.

In de pers

‘Zomerse feelgood.’ Margriet

‘Een meeslepend boek dat me meenam op een geweldige reis en een zoektocht naar verloren liefde.’ Fabulousbookfiend.com

‘Fijne feelgood.’ De Telegraaf, VROUW

Recensies (7)

Meer recensies

Is Ooit, misschien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ooit, misschien