Een huwelijk in het Duincafé

Het zesde en laatste deel van de heerlijke Duincafé-serie!

Het Duincafé maakt zich op voor een groots feest – een huwelijk! De enige die daar geen tijd voor lijkt te hebben is Auburn Longville. Tussen de zorg voor haar moeder, het intrekken bij haar zus en het runnen van de plaatselijke apotheek door, is het leven al druk genoeg – en het staat op het punt nog drukker te worden. Tot haar grote schrik arriveert er iemand in het dorp die alles in de war kan schoppen. Iemand die ook haar nieuwe relatie met de beeldschone Finn Jensen in gevaar kan brengen. Het is de hoogste tijd voor Auburn om een bepaalde gebeurtenis uit het verleden eindelijk op te biechten.

Ga lekker zitten voor een stukje bruidstaart van het Duincafé – de plek waar vriendschappen voor het leven worden gesloten.

In de pers

‘Krachtige en interessante personages die je direct in je hart sluit.’ Hebban.nl

‘Perfect om op een frisse middag van te genieten met een heerlijke warme chocolademelk (met marshmallows!). Ik weet zeker dat je verliefd zult worden op het café en al zijn stamgasten.’ Albainbookland.com

‘Fijne feelgood.’ De Telegraaf, VROUW

Recensies (6)

Meer recensies

Is Een huwelijk in het Duincafé het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een huwelijk in het Duincafé