Hartverscheurend verhaal

LizyP 09 augustus 2020
Je weet het, je hoort erover op het journaal, je leest erover. Het maakt je boos en verdrietig. Je voelt je machteloos. Je weet dat het gebeurt, nog steeds. Je voelt walging en bitterheid, onmacht en onbegrip dat zulke, ziekelijke situaties bestaan in de wereld rondom ons. Een wereld vol leugens, valse beloftes en intriges.
Je voelt je droef.
Je wil het boek neerleggen omdat je het niet wil voelen wat het met je doet en het je emotioneel raakt/maakt.
Je neemt het weer op omdat je wil weten hoe het met deze jongeren verder gaat...
Je bent blij dat je jouw kinderen heb kunnen behoeden van deze monsterlijke daden van afpersing en bedrog. Dat je ze een warme thuis hebt kunnen geven wat voor zovele anderen niet zo evident is
Een emotionele rollercoaster die je meesleept van begin tot het einde.

Meer recensies van LizyP