Bijzonder goed

lunadewitte 06 oktober 2018
Een zeer goed boek! De vele foto's helpen om het verhaal nog levendiger te maken dan het al is. Het boek gaat over verlies van Jacob zijn opa en hoe hij daarmee omgaat. Hij gaat samen met zijn vader naar een afgelegen eiland in de hoop daar meer te weten te komen over het verleden van opa Portman en de mysteries die hij schuilhield.De eerste helft van het boek werkt naar de ontmoeting van Jacob en de bijzondere kinderen toe en is naar mijn mening dus minder spannend maar de tweede helft ( en de volgende twee boeken) maken dat zeker goed! De diepgang van de personages en hun bijzonderheden is gewoonweg fantastisch!Ik kijk er alvast naar uit wanneer het volgende boek ( A map of days) wordt vertaald naar het Nederlands!

Meer recensies van lunadewitte