Mijn favoriet.

Lyly 05 oktober 2016
Ondertussen heb ik al aardig wat boeken gelezen maar dit is tot nu toe mijn favoriet. Ik heb de hele serie twee maal gelezen en als ik de tijd had...
In het begin moet je even in het boek komen. Het is moeilijk om je voor te stellen dat liefde een ziekte is.
toch heeft Lauren Oliver het boek zo geschreven dat je zo in het boek rolt en het moeilijk is om het boek weg te leggen. Veel boeken zijn voorspelbaar en niet meer echt verrassend.

Maar deze serie heeft me zo vaak verbaasd. Na het lezen van het eerste boek wou ik eigenlijk niet beginnen met het tweede boek. Het eind had me zo van me stuk gebracht. Toch wou ik weten hoe het verder ging met Lena en WAUW wat heb ik genoten van het tweede en derde deel maar eerlijk is eerlijk het eerste boek is wel het beste boek.

zeker de moeite waard om te lezen!

Meer recensies van Lyly