Filmisch mooi

Majonne 22 oktober 2020
Ik had tijdens het lezen vaak het gevoel dat ik naar een film zat te kijken. Maar dan eentje uit de jaren 80/90. Mijn dochter van 12 vond het boek te traag en dat is het ook wel in het begin.
Het boek is volgens de schrijfster voor de leeftijd vanaf 10 jaar. Ik vond het daar veel te gelaagd voor. De schrijfster denkt dat zij gewoon een spannend, magisch verhaal lezen en dat als je ouder wordt je het anders leest.
Het begint denk ik voor sommige kinderen van nu te traag en is vrij dik. Andere kinderen zullen dit boek heerlijk vinden.
Veel volwassenen zullen dit boek heerlijk vinden en juist genieten van de diverse karakters en lagen in dit magische sprookje. Het leest als een film, je ziet het voor je. Met Vurian als dierlijke sidekick.
Ik heb genoten.

Meer recensies van Majonne