Wordt vervolgd...

Shana 08 april 2023
Karina woont samen met haar vriendin in haar huisje nadat ze bij haar vader en diens nieuwe vrouw vertrokken is.
Ze werkt in een massagesalon om dit allemaal te bekostigen tot er op een dag iemand in het salon staat die haar interesse wekt.
Wie is deze man? Waarom is hij zo geheimzinnig?
Iets in haarzelf zegt dat ze afstand moet bewaren maar een ander deel van haar is nieuwsgierig en wil deze man beter leren kennen.
Maar is dat wel zo'n goed idee?

Nadat ik de films van after had gezien wou ik de boeken lezen maar ik ben op de een of andere manier eerst bij de tegen de sterren reeks uitgekomen.
Het is een boek met hele korte hoofdstukken wat maakt dat het vlotjes leest en ook de schrijfstijl laat zich gemakkelijk lezen, alhoewel er niet heel veel diepgang inzit nam het verhaal me toch mee en wou ik steeds verder lezen benieuwd naar wat er komen zou.
Ook nu ik het boek uit heb kijk ik uit naar het vervolg.

Anna Todd heeft er een nieuwe lezeres bij!

Meer recensies van Shana