Kerstboekwinkel

Shana 03 januari 2024
Wat als je een beetje verloren loopt in je eigen leven en je op de hoop toe nog eens je job verliest?
Dan biedt je succesvolle zus je een baan aan bij een boekenwinkel.

Zo ging het voor Carmen. Terwijl haar zus alles had wat haar hartje begeerde (goede job, mooi huis, lieve man en een stel kinderen) ploeterde Carmen maar wat voort. Wanneer ze haar job verliest biedt haar zus haar aan om te gaan werken in een lokale boekwinkel.
Beetje bij beetje tovert ze dit om tot een kerstboekwinkel en verliest ze haar hart aan de winkel en aan de jonge mr.Mecredie.
Carmen voelt haar al snel thuis en bouwt een leuke band op met de mede winkeliers en inwoners van Edinburgh.

Het is een leuk verhaal dat zich afspeelt rond de kerstperiode, het gaat over terug gewonnen zusterliefde en vriendschap. Er komt ook een deel mannenliefde in voor, maar dit heeft niet de bovenhand. Het einde had voor mij wel iets uitgebreider mogen zijn. Het lijkt wel alsof het boek abrupt stopt.

Meer recensies van Shana