Leuk boek voor jonge lezers

MamaScrapelle 26 juni 2020
Tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik deze serie helemaal nog niet kende. Maar na het reviewen was mijn dochter zó enthousiast, dat ze nu ook graag de eerste delen wil lezen!
Het boek is vlot geschreven en leest erg makkelijk weg. Er zitten niet zo heel veel plaatjes in, totaal iets anders dan de series die juist nu zo populair zijn. Maar dat vond mijn dochter juist heel erg leuk: zo kun je in je hoofd juist bedenken hoe het er uit ziet.
Het boek heeft redelijk grote letters. Leuk om voor te lezen vanaf een jaar of 7, en om zelf te lezen vanaf groep 5.
Het boek is een beetje spannend, maar niet té. Maar het maakt je wel heel nieuwsgierig, waardoor je heel graag wil weten hoe het verder gaat.

Meer recensies van MamaScrapelle