Non-fictie of toch fictie?

Margot72 11 juni 2024
Ik heb het boek gelezen en het leest lekker weg. Het is non-fictie maar doordat ik Bram persoonlijk ken weet ik dat er ook veel fictie in staat.
Alleen al dat Bram de auteur zou zijn is een leugen. Bram heeft dyslexie en kan op sociale media voornamelijk onsamenhangende zinnen schrijven, het is duidelijk geschreven door een ghostwriter. Geeft natuurlijk niks maar wees gewoon eerlijk.
De trauma's zijn echt, zijn band met de natuur ook, het is echter enorm geromantiseerd door de schrijver en aangedikt door Bram.
Het boek is dus goed te doen, leest lekker weg en pakkend geschreven. Chapeau voor de ghostwriter!