Super interessant

Marietje70 14 november 2019
Wat ontzettend leuk om nu eens een boek over het menselijk lichaam te lezen wat ik niet verplicht vanwege studie moet lezen, maar gewoon omdat het mag. Geschreven voor de "leek" en dus in toegankelijk taal. Geen droge opsomming van feiten maar aangevuld met leuke anekdotes wat het lezen ook vergemakkelijkt. Een reis door het menselijk lichaam waarbij niets overgeslagen wordt. Eigenlijk wist ik de meeste dingen wel maar super leuk om het nu eens vanuit een andere hoek te bekijken. Het boek leest vlot en ik was dan ook al snel door de ruim 400 pagina's heen. Het is een boek wat ik in 1 ruk heb uitgelezen, maar waar je ook prima een hoofdstuk uit kunt lezen en dan weer even wegleggen. Een aanrader voor iedereen die geïnteresseerd is in het menselijk lichaam!

Meer recensies van Marietje70