Prachtig verhaal

Marijke! 08 oktober 2019
Het eerste wat ik lees van Sparks is deze, en ik ben enorm verrast.
Hij verbaast mij met een schrijfstijl die me doet geloven dat ik zijn eigen waargebeurd verhaal lees.
Hij brengt je van het ene hoofdstuk naar het andere zonder dat je verveelt raakt. Telkens weet hij je weer te boeien met nieuwe ontwikkelingen in zijn gezin of zijn naaste familie, die hem erg aan het hart liggen. Een oude liefde mag hier uiteraard ook niet ontbreken en maakt het verhaal spannend. Maar uiteindelijk is het zijn dochter London die alles voor hem betekend en hier duidelijk het hoofdpersonage speelt. Een echt huwelijk met ups en downs, liefde en haat én een familie die hier ook een belangrijke rol in meespeelt. Een verhaal dat je steeds verder wil lezen.
Verrassend is het einde niet echt, maar toch was ik weer opnieuw verbaast hoe hij het bracht.
Een verhaal uit het echte leven gegrepen.
Voor mij is dit boek zeker 5 sterren waardig.

Meer recensies van Marijke!