Indrukwekkend!

Marijke Vos 21 december 2021 Auteur
Wat een indrukwekkend verhaal. De verwoestende gevolgen van de tsunami komen opnieuw tot leven met dit beeldende en meeslepende boek. Door de ogen van (destijds) reisleidster Linda maak je de ramp en de gevolgen van dichtbij mee. Ik was er na het lezen nog dagen lang in mijn hoofd mee bezig: de angst op het moment zelf, de onzekerheid onder de mensen daarna, de bizarre uitingen van ontevreden gasten die hun geld terugwillen, (hallo, wereldramp?) en ook de (jarenlange) nasleep voor de (geïmproviseerde) hulpverleners zoals de reisleiders.

Een unieke inkijk in de gebeurtenissen van destijds en een aanrader voor iedereen die meegezogen wil worden in een waargebeurd verhaal

Meer recensies van Marijke Vos