Grand Hotel Bajes

mariska Broere 14 november 2019
Dit boek gaat over Andries Bik die onverwachts in de gevangenis terecht komt. Hij vertelt zijn verhaal vanaf de arrestatie en de tijd die hij in de gevangenis zit. Je krijgt inzicht hoe leven is in de gevangenis. Hij is zo positief in alles, pakt alles met 2 handen aan en gaat niet zitten maar aan de slag door te leren en te sporten.

Ik mocht dit boek luisteren en zat gelijk in het verhaal. Hij vertelt hoe hij het heeft ervaren. Je krijgt heel veel inzicht in het leven in de gevangenis en daardoor is het een heel realistische boek. In het boek bouw echt een band op met Andriesen hij laat je meevoelen hoe het is.
Ook is het interessant om van alles te horen en te leren over het strafrecht.

Dit boek krijgt van mij 5 sterren omdat zo goed is geschreven. Korte hoofdstukken waardoor je goed in het verhaal kan blijven. Echt een waargebeurd verhaal zonder dat er iets uit is weggelaten. Andries is ook aan het werk gegaan met alles wat hij heeft geleerd in de gevangenis en geeft ook duidelijk aan waar dingen in verbeterd kunnen worden.
Andries is met zijn nieuwe boek bezig . Ik kijk er erg naar uit om deze ook weer te gaan lezen of luisteren. Want luisteren is ook zeker zo waardevol.

Meer recensies van mariska Broere