Weer een heerlijk spannend boek van Marijke!

Marjan de Jong 05 oktober 2021
Weer een fantastisch spannend boek van Marijke! Volgens mij haar beste boek tot nu toe.
Flashbacks en het heden wisselen elkaar in korte hoofdstukken af, waardoor het verhaal een prettig tempo heeft en steeds meer duidelijk wordt wat er in de nacht waarin de zus van de hoofdpersoon Claire is verdwenen, is gebeurd. Maar wat ook pijnlijk duidelijk wordt, is wat voor impact de verdwijning heeft op het leven van Claire.
Het verhaal begint met een proloog waarmee de toon van het verhaal ijzersterk wordt neergezet. Je voelt daardoor een soort spanning ontstaan, die op de achtergrond steeds aanwezig is.
Het verhaal zit heel goed in elkaar en doordat Marijke allerlei details in het verhaal heeft opgenomen die op het eerste gezicht er niet zo veel toe doen, weet zij een sfeer te creƫren, waardoor je blijft lezen!
Kortom een echte aanrader voor iedereen die van thrillers houdt met een vleugje romantiek.

Meer recensies van Marjan de Jong