Winter in schotland

marjolein95 11 juni 2021
Ik mis toch iets meer spanning in dit boek. Maar dit kwam pas op het laatst toen Hannah eindelijk de stap durfde te zetten en te springen in het avontuur met Adam en het kindje die begint te groeien in haar buik. Op zich het is een super mooi familie verhaal rond het trauma dat ze op jonge leeftijd hebben meegemaakt waarbij Suzanne het als enige heeft overleefd. Nu 25 jaar later zijn ze allemaal gegroeid op verschillende manieren tot ze te weten komen waarom Luke daar echt is. Gaat Posy dan echt vertrekken of blijft ze bij haar ouders de keuze die ze moet maken en het risico durven nemen. Het is goed geschreven over alle personages die meedoen dus je leert ze echt kennen.

Meer recensies van marjolein95