Vergeet niet te knipperen!

Voor wie nog nooit een spionagethriller heeft gelezen (zoals ik voor dit boek) een echte aanrader! Ik ben ook heel dankbaar dat ik dit boek heb mogen ontvangen van Jorgen zelf en dit gister in 1 ruk heb mogen uitlezen.

Het boek gaat over een moedige geheime agent Kelilah werkzaam bij de Mossad die de CIA te hulp schiet bij de jacht op een Russische wapenhandelaar. Omdat er ook word ingezoomed op haar persoonlijke leven is dit niet alleen een heel spannend verhaal, maar leef je ook echt met de hoofdrolspeelster mee.

Omdat het boek al gelijk met een moordaanslag begint, wat direct verduidelijking op de titel ''dodelijke omhelzing'' geeft zit je direct in het verhaal (en kom je er ook niet meer uit!!). Het leest als een speer en ik had het zelf binnen no time uit. Van begin tot eind spannend!

Geen langdradig gedoe, geen verwarrende delen, gewoon: straight to the point! Fijn om een keer een boek in een avondje uit te lezen en gelijk te weten hoe het is afgelopen. Vooral na een lange boeken serie is dit echt even ontspannen.

''Don't judge a book by its cover '' vond ik zelf heel toepasselijk voor dit boek... want dit verhaal had ik nooit verwacht toen ik de omslag zag.

EEN AANRADER!