Fantastisch!

MoniekLub 09 juni 2021
Dit boek is werkelijk verbluffend. Het houdt je in z’n greep, van begin tot einde toe. Zelfs de clichés die er af en toe in voorkwamen vond ik heerlijk en kon ik me helemaal in verliezen. De personages zijn meeslepend en leer je goed kennen door het boek heen. Zelfs voor de ouwe brompot Stach (ach, die lieve Stach) ga je toch uiteindelijk enige vorm van sympathie ontwikkelen. Er zit genoeg spanning in en blijft boeien, mede doordat alle situaties tot in detail beschreven zijn (maar niet té!). Dit kan voor de ene lezer misschien als minder prettig ervaren worden, maar ik vond het juist fijn zodat ik me er helemaal een voorstelling van kon maken. Het maakt het hele verhaal erg beeldend en mede daarom heb ik dit boek in een mum van tijd uitgelezen. Ik kan dit boek echt aan iedereen aanraden. Zelfs als je geen young adult meer bent ;-) een heerlijk boek om lekker in weg te lezen! Kopen dus!