Liefde en spanning in Limburg

MoniqueSk17 05 september 2020
Een heerlijk boek om te lezen , maar meer een roman dan een thriller . Laura gaat naar een schildercursus in Zuid-Limburg . Ze is bedrogen door haar vriend en heeft even afleiding en rust nodig . Haar vriendin Lucy biedt haar deze cursus aan en schrijft haar in als zichzelf . Toen ze jonger waren haalden ze wel vaker zo’n grapje uit en Laura besluit mee te doen en een weekje Lucy te zijn . De week loopt echter anders dan verwacht ....... rust krijgt ze niet , wel aandacht van twee mannen waar ze zichzelf ook toe aangetrokken voelt ..... Zelf woonachtig in Zuid-Limburg , was het heerlijk en herkenbaar om te lezen over de mooie plekjes waar ik zelf ook regelmatig kom . Een sjoen stökste Limburg !

Meer recensies van MoniqueSk17