Niet mijn ding

Nakita Veltman 23 juni 2016
Conclusie

Als eerst wil ik zeggen dat ik deze style niet snel lees. Ik hou van het dromerige of het spannende! Dit is iets heel anders. Het gaat over de Polen. Een Poolse man met zijn gezin. Ze hebben vaak ruzie en de man gaat al zijn inpulsen achter na. Hij wilt reizen en genieten van zijn tijd, maar dat gaat moeilijk als je een kind hebt. Dan ben je op een of andere manier toch beperkt. Je zegt het niet snel, maar geef toe dat het zo is. Je merkt het aan hoe je denkt en de keuzes die je uiteindelijk maakt.

Wat vond ik van dit boek?

Hmmmm. Ik peinig mijn hersenen om op een goed woord te komen. Ik vond het niet mijn boek. Wat ik er slecht aan vond? Nouu, de vader is heel vervelend. Hij is altijd bezig met zijn afkomst, zijn reizen of met de drank. Hij lijkt wel bezeten. Moeder laat alles maar aan zich voorbij gaan nadat ze even haar mond heeft open gedaan.

Ik beoordeel dit boek met ☆☆, omdat ik er echt niet veel aan vond. Ik zie gemengde reacties voorbij komen, maar ik hou me bij mijn eigen gevoel. Dat is wel zo eerlijk en ik laat merken als ik iets goed vind of niet.

Natuurlijk zou ik het leuk vinden om met je te praten over jouw belevenis van dit boek! Als je hem gelezen heb wees dan niet bang om te reageren en lekker te kletsen!

( meer lezen zoals mijn verwachtingen en ervaringen als ik lees?
https://nakitaslibrary.wordpress.com/2016/06/16/bloemkool-uit-tsjernobyl/ )

Meer recensies van Nakita Veltman