Avontuur

Nakita Veltman 06 april 2022
De wereld is anders dan je kent. Je word mee genomen op een avontuur opzoek naar haar plekje in de wereld. Lizzie is radeloos opzoek naar een veilige plek , maar zal ze die vinden? Het verhaal zit vol spanning en avontuur. Je leeft met het karakter mee en wilt meer weten. Op sommige momenten kon ik niet stoppen met lezen al moest ik wel even goed inkomen.

Ik geniet van de lekkere schrijfstijl van Lara. Ik kan al haar boeken aanprijzen. Het verhaal word gevormd voor je ogen en zit altijd boordevol avontuur zodat je kan ontsnappen aan je dagelijkse leven en kan springen in een nieuwe wereld. Natuurlijk zijn er altijd wat obstakels die niet altijd overwonnen worden zonder schade maar je leert altijd wel iets uit het verhaal!

Meer recensies van Nakita Veltman