Bijzonder intrigerend

NanjaFrancisca 10 januari 2020
Ik kreeg dit boek van Stefan toegestuurd en begon met lezen in een moeilijke periode, mijn huwelijk zat in zeer zwaar weer. Het boek had veel raakvlakken met mijn situatie, maar ook met dingen die ik geloof. Ik geloof ook in Kismet. Maar de personages Moira en Finn vind ik ook gewoon heerlijk. Hun chemie en humor is geweldig goed geschreven. Het verhaal is verrassend en sommigen wendingen zie je absoluut niet aankomen.
Ik vond het verhaal zo heerlijk dat ik het pas weer gelezen heb, nu ik gescheiden ben en meer ruimte in m'n hoofd heb. Het verhaal was opnieuw weer leuk en interessant, nu herkende ik in het begin van het verhaal opmerkingen die van toepassing zijn op het verhaal later in het boek. Dat was erg leuk!
Het boek raad ik aan om te lezen, het is echt een feel good boek en ik hoop dat er ooit een film van komt :-)