Sterrenhemel

Nicky Wit 06 december 2014
Wat een onwijs prachtig boek. Als je de eerste pagina gelezen hebt, wil je gewoon verder lezen. De personage's worden erg goed uitgelegd. En het is zo onwijs mooi verhaal, Sky gaat voor het eerst naar de middelbare school, en leert Dean Holder kennen. Ze hebben meteen een band, maar in het begin loopt het wat stroefjes tussen hun twee. Na een tijdje, heeft Holder het hart veroverd van Sky. Maar dan plots zegt hij wat in zijn slaap wat alles veranderd. Sky is Sky helemaal niet, wat veel verwarring naar haar toe opbrengt. Sky was op 3 jarige leeftijd geadopteerd, maar wat heeft Karen te verbergen?Er zit een enorm verhaal achter, maar zou ze ermee kunnen omgaan? Houd de liefde tussen Holder en Sky wel stand? En kan Sky met de geheimen die ze ontdekt wel omgaan?

Zelf had ik nog nooit van Colleen Hoover gehoord, maar ik kan niet wachten om het andere deel ( Sterrenregen ) te lezen. Haar schrijfstijl is erg prettig om te lezen, en het verhaal houd je erg boeiend. Het is geen verhaal, van dat je verwacht op het einde. Het is een zekere aanrader, voor jong en oud! Ik geef het boek, 5 sterren omdat het een prachtig verhaal is.

Meer recensies van Nicky Wit