Aanrader

Nietaa10 01 september 2020
H.o.p.e verwoord in ‘Op Reis’ op mooie en vlotte manier haar eigen doorzettingsvermogen, moed en kracht. In het boekje neemt ze je met de nodige humor en metaforen mee op reis in haar wereld en gedachten. Het boekje leest vlot, maar maakt tegelijkertijd de desastreuze gevolgen van seksueel misbruik, verwaarlozing en mishandeling enorm zichtbaar. Het laat zien waar de zorg nog niet genoeg inspeelt op behoeften, maar laat ook zien wat juist wel werkt. Hierin heeft H.o.p.e wat mij betreft ook zorg gedragen aan het maken van een mooie op en afbouw als het gaat om het lezen van heftigheden. Voor zowel professionals als voor diegene met dezelfde ervaring(en) een echte aanrader om te lezen. Bij mij ligt hij in ieder geval in de praktijk! Het onderwerp verdiend nog veel meer aandacht en daar draagt H.o.p.e zeker aan bij!