Panter

nika17073 07 juni 2021
Wij panters liegen nooit.
Het boek gaat over een meisje genaamd Kristientje. Ze zat in haar kamer te huilen, omdat haar kat was gestorven. Terwijl ze in haar kamer zat kwam opeens Panter tevoorschijn, haar denkbeeldige vriend. Hij vertelde over Panterland en hoe gelukkig hij daar was. Hij vertelde vaak over hoe leuk en gezellig Panterland is. Na een tijdje beseften we dat Panterland toch niet zo vreugdevol en gezellig was dan we dachten.
Dit boek werd geschreven door Brecht Evens. Hij staat bekend voor het schrijven van graphic novels. Brecht Evens staat natuurlijk ook bekend voor zijn prachtige tekeningen in zijn boeken. Zijn tekeningen zijn namelijk allemaal in waterverf gemaakt. Panter is namelijk zijn zesde boek. Brecht Evans slaagde er niet alleen in om zijn gevoelens te uiten, hij deed meer: ​​hij slaagde erin dubbelzinnigheden op papier te tekenen. Dit kan je lezen in de recensie over Panter.
Ik vond het persoonlijk een heel mooi en interessant boek om te lezen. De tekeningen vind ik super mooi en vind het ook leuk om het verhaal over Kristientje en Panter te lezen.
Ik raad dit boek zeker aan, omdat ik het zo'n mooi boek vind.
Brecht Evens doet zijn best om prachtige graphic novels te schrijven en dit is zeker geslaagd.
Nika Penverne