De Grijze Jager 2 - de brandende brug

noahvh 24 november 2019
Ik heb De grijze Jager 1 gelezen en ik vond het zo goed dat ik het vervolg ook wou lezen.
Dit is de recensie van het tweede deel van De Grijze Jager, de brandende brug.

Je leest het verhaal in spanning en ineens begrijp je het en vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats.Ik denk wel dat je eerst De Grijze Jager 1 moet lezen want anders ga je er niet veel van begrijpen. In het begin denk je bij jezelf dit is saai. Maar na een tijd wordt het zo spannend dat je het in één keer helemaal uit wil lezen. De grote hoeveelheid fantasiewezens in dit fictie verhaal maakt dit boek voor mij speciaal. De personages van het vorige boek zijn er ook nog bij. Zoals Will de jagers leerling en Halt de leraar van Will. Je hebt ook nog Arnaut de krijg leerling. En Gilan die nu grijze jager is maar eerst was hij een leerling van Halt.
Nu is Evanlyn er ook, ze komen haar ergens tegen in een grot. Het boek leest vrij gemakkelijk omdat het verhaal chronologisch vertelt word. Het boek speelt zich af in de Araluen, Picta en Celtica. Oorlog, actie en vooral veel spanning zijn de thema's in dit verhaal.

De Ruïnes van Gorlan vond ik goed maar de brandende brug vond ik nog beter. Omdat er meer actie was en meer spanning.

Meer recensies van noahvh