patrick 06 november 2012
Als ik de recensie lees van crimezone ga ik twijfelen aan de waarde van hun oordeel.
Wat een matig boek zeg en dan het boek durven te vergelijken met de da vinci code. Het niveau is bij lange na niet zo goed.
Het boek heeft veel rare zinnen die moeilijk te lezen zijn en soms nergens op slaan. Dus het boek is niet goed vertaald waarschijnlijk.
Het kan ook zijn dat het kwam doordat ik regelmatig wegzakte door door de saaie stukken die erin zaten.
Ineens is er een sex scene van een pagina of 3 in verwerkt wat ook niet in het boek past.
Het begin beloofd veel met een snel, spannend en spectaculair begin om snel te vervallen in een voorspelbaar verhaal met ongeloofwaardige karakters die de meest rare en domme dingen doen (wat niets met het gegeven thriller te maken heeft)
Het plot is zo voorspelbaar en niet origineel.
Er zijn ideeën gejat uit allerlei boeken en films lijkt het soms.
Ik heb het boek uitgelezen omdat het soms weer goed en snel te lezen was maar als ik een advies mag geven zou ik dit boek niet nemen. Er zijn zoveel betere boeken. Zeker gezien de belofte die gedaan wordt.

Meer recensies van patrick