Té bizar voor woorden

Patty20 04 oktober 2020
Aangezien mijn vriend in rechten studeert en ik niet vies ben van een romantische/erotische roman, sprak de titel me wel aan.
Naderhand ik ongeveer op de helft van het boek was en dacht; komt er nu ook nog eens een verhaal, of blijven we maar vrouwen ontmoeten om mee van bil te gaan? Bij dat laatste is het dan ook wel gebleven. Maar niet uit of het nu in een plaatsje in Nederland is, of in Curaçao, de vrouwen liggen overal met de benen voor deze advocaat wijd. Ik als monogaam typetje, kan het haast niet geloven dat er dit soort mensen op de wereld bestaan. Die getrouwd zijn, maar er gewoon nog steeds op los hengelen. En dat vrouwen daar gewoon zo in meegaan. Waar is je zelfrespect gebleven?

Maargoed, ik vond dit boek erg mager. Er zit niet bepaald een verhaallijn in, behalve dan dat Joost overal wel een vrouw heeft die haar benen wijd heeft. Einde.

Meer recensies van Patty20