Fantastisch verslavend boek

readytoreadforever 11 augustus 2018
Het is een fantastisch boek, moet je lezen! Het is een verslavend. Ik begon met lezen en voor ik het wist was die al uit.

Stel je voor je bent Ella. Een arm meisje, dat stript in nachtclubs om geld binnen te halen voor haar en haar zieke moeder. Als haar moeder overlijd stript ze nog steeds om haar school te kunnen betalen. Zodat ze een beter baan kan krijgen. En dan wordt opeens haar hele wereld overhoop gehaald door een man die zegt dat hij haar voogd is. En de beste vriend is van haar vader die ze nooit heeft gekend. Binnen de kortste keren woon Ella in zijn huis samen met zijn vijf zonen. Die zijn minder enthousiast, in het begin althans.

Het lijkt wel een modern sprookje.Het zou echt kunnen gebeuren, maar toch lijkt het onwerkelijk.

PS. er komen wat seksuele stukjes in voor.

Meer recensies van readytoreadforever