De laatste grens

Renate Outermans 02 oktober 2021
Ik heb "De laatste grens" van Dominique De Bruyne - auteur - auteur uitgelezen, via het Selfpub Café boeken auteurs lezers

Het gaat over Mijanou, FBI agente, en haar team die zich bezighouden met een moordonderzoek. Ze zijn op zoek naar de identiteit van de dader, echter stopt het niet bij 1 moord. Zullen ze hem kunnen stoppen?

Wat vond ik van het boek?
Ik had moeite om in het verhaal te komen, maar of dit aan de schrijfwijze lag voor mij of mij persoonlijk (druk koppie) weet ik niet.

In het boek wordt geregeld gewisseld vanuit welke personage het geschreven wordt. In het begin van het boek moest ik er hierdoor echt even inkomen, maar naar mate het boek vordert worden er meer details bekend. Hierdoor gaat het lezen vloeiender en wordt er meer duidelijk. Hierdoor werd het voor mij aantrekkelijker om door te lezen.

Het is een boeiend verhaal, interessant geschreven en je vraagt je op ten duur echt af welke kant het op gaat en hoopt dat Mijanou de dader kan opsporen.

Ik ben zeker benieuwd naar het vervolg.

*** 3 sterren heb ik het boek gegeven.

Meer recensies van Renate Outermans