Langdradig

Rosanne1975 12 februari 2021
Mooi taalgebruik en ja, ik kwam er helemaal in wat betreft de karakters. Maar wat een lange zit... Niet doorheen te komen... Maak dit boek een kwart van het origineel en dan wil ik het wel meer sterren geven. Want het heeft iets. Maar dit... ik begon er gewoon tegenop te zien om verder te luisteren. Dat deed ik op de fiets naar mijn werk, dat is wel echt een aanrader overigens. Maar op een gegeven moment heb ik het e-book erbij gepakt om sneller te kunnen bladeren (is bij luisterboeken heel lastig omdat je niet kunt kiezen op welke pagina je 'landt' en verder kunt lezen). Heb het gelezen omdat het een 'must-read' is wat mij betreft, maar dat was dan ook echt de enige reden.

Meer recensies van Rosanne1975