Top boek!

Sanderr 08 december 2016
De voorkant van het boek is enigszins prettig verwarrend omdat er corporate tribe staat en de man op de voorkant zit buiten in het zand.

Maar het boek legt meteen uit waar het over gaat en wat de bedoeling ermee is. Het neemt je mee door een variatie van culturen die op verschillende manieren met het huidige bedrijfsleven worden vergeleken en gekopieerd door het bedrijfsleven.
Het eerste deel neemt je mee met komische verhalen over voorbeelden van antropologie het tweede deel bekijk je de visie van een antropoloog en de aanpak van de research die ze doen bij tribes around the world.
En in het laatste deel proberen ze de lezer bewust te maken dat niks vast staat in een organisatie van een bedrijf en als je met een creatieve geest ertegenaan kijkt dat alles mogelijk is.

Ik raadt het boek zeker aan voor wie geïnteresseerd is om zijn/haar visie te verbreden. Het is gewoon een heel interessant boek!

Meer recensies van Sanderr