Goed begin

SasV20 18 maart 2020
In onze boekwinkel kwam ik dit boek tegen en na het lezen van de achterkant leek me dit wel een mooie opvolger van de zeven zussen serie. De serie is zeker niet vergelijkbaar met de zeven zussen, maar het verhaal is mooi.

Het eerste boek gaat over de middelste van 3 zussen die bij het opruimen van hun ouderlijk huis op een boekje stuit waaruit blijkt dat haat moeder helemaal geen kinderen heeft kunnen krijgen. Haar zus en zusje willen er verder niets van weten maar Rosalind kan het niet loslaten. Als ze dan ook nog een overzicht vind van betalingen aan een vrouw besluit ze op onderzoek te gaan naar haar roots!

Mooi beschreven verhaal dat makkelijk wegleest. Een aanrader als je op zoekt bent na iets anders na de zeven zussen serie.

Meer recensies van SasV20