Dat zie je niet aankomen, net als de liefde soms

SeLeAm 20 oktober 2018
Eindelijk heb ik Kismet kunnen lezen, ik had hem al sinds augustus in mijn bezit en de schrijver gaf hem gratis om te lezen met de vraag of ik een recensie op Hebban wou schrijven. Ook hier had ik nog nooit van gehoord dus twee kennismakingen in een klap.
Kismet is een verhaal over twee mensen die niet in liefde durven te geloven maar dat wel stiekem doen. En dan ontmoeten ze elkaar. In het begin is het een mooi liefdesverhaal, met broeierige ondertoon maar dan verandert het verhaal en dat zie je niet aankomen. Net als de liefde soms. Het verhaal verraste me en greep me en ik ga hem zeker nog een keer lezen, en dan letten of ik details heb gemist. Het einde vond ik trouwens perfect, dat is net het echte leven.

Meer recensies van SeLeAm