Verfrissende werelden

Shana 01 mei 2019
Amy ewing is terug. Dit keer met The Cerulean, hierbij schrijft ze over verschillende werelden. Werelden waarbij je uzelf zult verliezen, de ene wereld lijkt in het niets op die van ons.. maar langs de andere kant toch ook wel. De andere wereld is zoals mensen ze herrinneren, maar toch ook een beetje anders. De werelden maar, ook de personages zullen je blijven verrassen. Ik heb in de tittel gezet 'verfrissende werelden' omdat ik dit zo vind. Ze geeft je een hele andere kijk op de wereld, op mensen. Ik kan dit boek zeker aanraden, al heb ik het maar 3 sterren gegeven. Ik vind het namelijk een goed boek, maar het is meer een introductieboek over de personages en de werelden, ik zie enorm uit naar het vervolg!