Dat einde.... Meh

Sibrich 06 februari 2017
Laat ik beginnen met dat ik sowieso een liefhebber ben van deze soort verhalen. Heksen in het echte leven is gewoon iets mij zo integreert dat ik ook ontzettend blij was om dit boek te winnen. Hoewel het allemaal in het gehele boek tot het einde erg vaag bleef kon je wel goed met het hoofdpersoon meeleven. Ze had een manier van denken die eigenlijk erg verfrissend was vergeleken met boeken die ik eerder in dit genre heb gelezen.

Als ik over te verhaal zelf wil beginnen moet ik het denk ik maar in twee delen opsplitsen. De eerste 175 bladzijdes en de het gedeelte daarna. In het eerste deel was het een gewoon snel lezend tiener boek met hier en daar wat bovennatuurlijke sfeertjes. Maar oh, oh het tweede deel! Toen begon de drama. Die voor mijn gevoel niet echt goed was afgesloten. Vooral in de laatste paar hoofdstukken was het plot twist na plottwist en dat vergalde voor mij eigenlijk het hele einde een beetje. Een beetje te veel onverwachte uitkomsten als je het mij vraagt (wat je doet als je dit leest)

Ik geef het 3/5 Sterren, het leest fijn en je raakt er helemaal in verwikkeld alleen het einde viel nogal tegen.