Prima tegenreactie op alle Israël kritiek!

Sjors0110 28 maart 2024
Dit is een lezenswaardig boekje dat tegenwicht biedt aan alle anti-Israël en (erger nog) alle anti-Joden geluiden. Het blijft onvoorstelbaar hoe het mogelijk is dat de gebeurtenissen van 7 oktober vorig jaar geheel naar de achtergrond zijn verdrongen. Iedere nuancering lijkt verdwenen en een normaal gesprek met vrienden, kennissen of collega's over dit onderwerp is onmogelijk. Joodse vrouwen en mannen worden zelfs in ons land bedreigt, puur omdat ze Joods zijn.
Goed dat dit boekje dan wat tegenwicht biedt aan de eenzijdige beïnvloeding van de publieke opinie!
Natuurlijk kan je iedere mening zien als propaganda, maar ik ben van mening dat het boekje voldoende balancering geeft om het probleem van meerdere kanten te bezien.